مدیریت بر سفارش ها

نوشته شده توسط کارشناس کل (مهندس ناظم). منتشر شده در سفارش ها

برای ورود به این بخش از منو فروش ==> سفارش ها وارد این بخش سده و تنظیمات سفارش را انجام می دهیم.

مشخصه سفارش ها

اضافه یا ویرایش کردن یک سفارش:
در قسمت فروش روی سفارش ها کلیک کنید تا بتوانید سفارشی را وارد یا ویرایش کنید.که با کلیک برروی ثبت صفحه زیر باز می شود.

مدیریت بر سفارش ها

1.    توجه داشته باشید که درقسمت فروش برای وارد کردن یا ویرایش سفارش جدید گزینه های مختلفی را خواهید دید. قسمت هایی مانند جزئیات مشتری، مشخصات پرداخت، جزئیات حمل و نقل ، کالاها ، کارت های هدیه و جمع وجود دارد.

در قسمت جزئیات مشتری اطلاعاتی مانند نام مشتری، ایمیل، تلفن، فکس و... را وارد یا ویرایش می کنید.

مشخصات سفارش دهنده کالا

2.    در قسمت مشخصات پرداخت ، شناسه شرکت ، آدرس ، کدپستی ، استان ، کشور و ... را وارد یا ویرایش می کنید.

مشخصات پرداخت

 3.    درقسمت جزئیات حمل و نقل اطلاعاتی که برای تحویل کالا مورد نیاز است را وارد می کنیم.

مشخصات حمل و نقل

 4.    درقسمت کالا ، نام کالا و تعداد خواسته شده را وارد یا ویرایش می کنیم. بعد از آن روی گزینه اضافه کردن محصول کلیک کنید.

مشخصات کالا

5.    در قسمت کارت های هدیه به مدیریت کارت های هدیه خریداری شده می پردازید.

کارت هدیه

6.    در نهایت روی جمع کلیک کنید. در قسمت جمع ، جمع  بندی کلی از روش پرداخت انتخاب شده، روش حمل ونقل انتخابی ، برخورداری از کارت هدیه یا امتیازات دیگر را خواهید دید.

جمع تهایی سفارش

فرایند مدیریت سفارشهای جدید:
طبقه بندی سفارش ها : برای دیدن سفارش های خرید که موجود است باید روی قسمت سفارش ها کلیک کنید و در این قسمت گزینه وضعیت را انتخاب کنید و بعد از آن روی گزینه فیلتر کلیک کنید.
برای داشتن یک پرینت از لیست سفارش ها روی file-print یا همان نسخه قابل چاپ فاکتور کلیک کنید. برای هر سفارش فاکتور را پرینت کنید، وضعیت سفارش را تغییر دهید و به مشتریان اطلاع دهید. سپس روی print invoice کلیک  کنید. به این طریق شما فرم فاکتورخواهید داشت.

 

ارسال یک نظر (0)