مدیریت کاربران

نوشته شده توسط کارشناس کل (مهندس ناظم). منتشر شده در کاربران

مدیریت کاربران اضافه کردن آنها یا ویرایش آنها تماما از این قسمت انجام می شود. با این کار می توانید سفارش ها را به صورت حرفه ای اداره کنید.
در صورتی که در "سیستم / کاربران / گروههای کاربری"، گروههای کاربری ایجاد کرده باشید از اینجا می توانید محدودیت هایی برای آنها ایجاد کنید. از منوی بالا در مدیریت به "سیستم / کاربران /کاربر"، بروید تا به لیست کاربران دسترسی پیدا کنید.

منو سیستم > کاربران

برای وارد کردن نام یک کاربر جدید در گوشه سمت راست بالا از لیست کاربران روی ثبت کلیک کنید. با این کار به صفحه وارد کردن کاربران خواهید رسید.

تب کاربران

مدیریت کاربران و ثبت کاربر جدید

 

پس از تکمیل این فرم روی "ذخیره" کلیک کنید.

ارسال یک نظر (0)