لیست کالاهایی که در سایت فروشگاهی بازگشت داده شدند را نمایش می دهد. همچنین فیلتری برای جستجو قرار دارد.
ویرایش کالای بازگشتی:
تب عمومی: در اینجا شما می توانید کالایی که بازگشت شده را ویرایش کنید. در این قسمت مواردی مثل شناسه سفارش، تاریخ سفارش، مشتری و اطلاعاتش در قسمت اطلاعات سفارش قابل رویت است.
اطلاعات کالا و دلیل برگشت شامل کالا، مدل، تعداد، دلیل برگشت، حالت بازشده یا نشده، توضیح و عملیات برگشت است.در هر مورد که مغایرتی مشاهده می کنید امکان ویرایش وجود دارد.
تب تاریخچه: برای افزودن تاریخچه بازگشت است که در آن وضعیت برگشت، مطلع کردن مشتری و توضیح وجود دارد و در آخر کلیک دکمه افزودن تاریخچه انجام شود.
افزودن کالای بازگشتی: مثل بخش سفارش در صورتی که به هر دلیلی مشتری قادر به برگشت سفارش نبود به جای او با کلیک دکمه افزودن کالای بازگشتی آن را ثبت کنید.