لیست مشتریان سایت فروشگاهی شما دیده خواهد شد. شما می توانید در این قسمت مشتری اضافه کنید. یا مشتری یا مشتریانی را حذف یا ویرایش نمایید. همچنین فیلتری برای جستجو قرار دارد.
افزودن مشتری: ممکن است مشتری شما به هر دلیل نتواند در فروشگاه ثبت نام کند، می توانید در اینجا آن را ثبت نام کنید.
تب عمومی: گروه مشتری را از اینجا انتخاب کرده، فیلد نام، نام خانوادگی، ایمیل و تلفن را وارد می نمایید. در قسمت پسورد یک رمز عبور و تکرارش را ثبت می کنید و به مشتری اطلاع می دهید که در صورت تمایل آن را تغییر دهد. سه گزینه آخر را بسته به دلخواه مشخص می کنید.
همچنین در گوشه سمت راست گزینه ای با عنوان افزودن آدرس وجود دارد که در صورتی که بخواهید چند آدرس از یک مشتری داشته باشید از آن استفاده می کنید. عناوین را تکمیل کرده در انتها اگر مایل هستید این آدرس، آدرس پیش فرض شما باشد آن را تیک می زنید.
تب بازاریاب: این قسمت مربوط به بازاریابان است که مشخصات شرکت، آدرس وب سایت، کد رهگیری، مقدار درصد کمسیون را وارد می کنید. شناسه مالیاتی و روش پرداخت را انتخاب کرده، نام شخصی که چک در وجه آن است و وضعیت را اعمال می کنید.
لیست مشتریان: در کنار هر مشتری دکمه ای وجود دارد که اگر روی مثلث رو به پایین کلیک کنید با دو حالت رفع انسداد قفل حساب و ورود به فروشگاه از حساب مشتری روبرو خواهید شد. اگر روی قسمت ویرایش کلیک کنید اطلاعات مشتری را مشاهده می کنید و می توانید تغییر دهید.
تب عمومی: مشابه همین تب در افزودن مشتری
تب بازاریاب: مشابه همین تب در افزودن مشتری
تب تاریخچه: در این قسمت می توانید توضیح یا نظری درباره مشتری بنویسید و به تاریخچه بیافزایید که در مواقع لزوم از آن استفاده کنید.
تب تراکنش ها: در این تب هم می توانید مبلغی به همراه توضیح ثبت کنید و به تراکنش ها بیافزایید.
تب امتیازهای جایزه: در اینجا هم امتیاز مورد نظر و توضیحش را به امتیازهای جایزه اضافه می کنید.
تب آدرس آی پی ها: این قسمت آی پی هایی که مشتری با آن وارد فروشگاه شما شده است ثبت می شود.
در پایان دکمه ذخیره فراموش نشود.