بلاگ اپن کارت فارسی
  • خانه
  • آموزش‌های اپن کارت
    • آموزش اپن کارت 3
    • آموزش های رایگان عمومی
    • آموزش رایگان تخصصی
  • دانشنامه
    • راهنمای جامع اپن کارت 3
      • پیشخوان
      • منوی کاتالوگ
      • منوی افزونه‌ها
      • منوی طراحی
      • منوی فروش
      • منوی مشتریان
      • منوی تبلیغات و بازاریابی
      • منوی سیستم
      • منوی گزارش‌ها
  • آموزش سئو
    • آموزش‌های عمومی سئو
    • آموزش سئو اپن کارت
  • افزونه‌های جدید
    • افزونه‌های اپن کارت 3
  • اخبار و اطلاعیه های جدید
    • اخبار عمومی
    • اخبار اپن کارت 3
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
راهنمای جامع اپن کارت 3منوی فروش

منوی سفارش‌ها

توسط اپن کارت فارسی 24 فروردین 1401
24 فروردین 1401

در این بخش سفارش های فروشگاه نمایش داده می شود. شما هم می توانید لیست سفارش ها را مشاهده کنید و هم در صورتی که به هر دلیلی مشتری قادر به ثبت سفارش نبود به جای او با کلیک دکمه افزودن سفارش یک سفارش ثبت کنید. همچنین فیلتری برای جستجو قرار دارد.

افزودن سفارش: این قسمت دارای 5 تب است که تا هر کدام کامل نشود نمی توانید به تب بعدی بروید.

تب جزییات مشتری: باید فروشگاه، مشتری و گروه مشتری انتخاب شود. اگر مشتری شما قبلا خرید کرده است در قسمت مشتری آن را انتخاب کنید، بقیه اطلاعات آورده می شود در غیر اینصورت نام، نام خانوادگی، ایمیل و تلفن سفارش دهنده پر شود سپس دکمه ادامه در پایین سمت چپ را میزنید.

تب کالاها: در این بخش شما دو تب کالاها و کارت های هدیه می یابید.
تب کالاها: در اینجا می توانید کالا و تعدادش را ثبت کنید. سپس دکمه افزودن کالا را کلیک کنید. اگر تعداد موجودی در انبار کمتر از درخواست شما باید پیغام می دهد در غیر اینصورت دکمه ادامه را زده و به منوی بعدی بروید.

تب کارت های هدیه: در اینجا نام و ایمیل گیرنده، نام و ایمیل فرستنده تایپ، قالب کارت هدیه انتخاب و پیام خود را ثبت می کنید. مقدار مورد نظر را در بخش مقدار وارد کرده و دکمه افزودن کارت هدیه و سپس ادامه را کلیک کنید.

تب جزییات پرداخت: اگر مشتری قبلی باشد آدرس را انتخاب کرده گزینه ها پر می شود، در غیر اینصورت گزینه ها را تکمیل می کنید. دکمه ادامه کلیک شود.

تب جزییات حمل و نقل: شبیه تب جزییات پرداخت تکمیل شود و دکمه ادامه کلیک شود.

تب جمع: یک شبه فاکتور برای شما نمایش داده می شود که اطلاعات آن را چک کنید که مغایرت نداشته باشد. پس از آن در بخش جزییات سفارش روش حمل و نقل و روش پرداخت انتخاب و اعمال شود، در صورت داشتن کوپن، کارت هدیه و امتیاز کد نوشته و اعمال شوند. وضعیت سفارش مشخص شود. اگر نیازی به توضیح هست بنویسید و اگر شامل شرایط بازاریاب است نوشته و دکمه ذخیره را بزنید.

***در تمامی مراحل دکمه بازگشت در پایین سمت راست، شما را به تب قبلی باز می گرداند.

سفارش مشتری: در کنار هر سفارش دکمه ای وجود دارد که اگر روی قسمت چشم کلیک کنید فاکتور مشتری را مشاهده می کنید. اگر روی مثلث رو به پایین کلیک کنید با دو حالت ویرایش و حذف روبرو خواهید شد.
مشاهده: جزییات سفارش و مشتری را نشان می دهد. در قسمت گزینه ها می توانید امتیازهای جایزه را حذف کنید. آدرس پرداخت و حمل و نقل و جزییات هزینه ها قابل مشاهده است. همچنین تاریخچه و توضیحات اضافی هم نمایش داده می شود.
از دکمه های بالای صفحه می توانید چاپ فاکتور، چاپ لیست حمل و نقل و ویرایش را انتخاب کنید. دکمه ویرایش در اینجا همان کارکرد دکمه ویرایش صفحه قبل که در کنار آیکن چشم بود دارد و می توان جزییات سفارش را ویرایش کرد.
در آخر صفحه شما می توانید تاریخچه سفارش را بیافزایید، وضعیت سفارش تعیین می کنید. اگر به دلیل تشخیص متقلب سفارش را لغو کنید تیک لغو کردن را بزنید. در صورتیکه مایل باشید مشتری از تغییر وضعیت سفارشش آگاهی داشته باشد تیک مطلع کردن مشتری را اعمال می کنید.و اگر نیازی به توضیح می بینید در بخش توضیحات بنویسید و دکمه افزودن تاریخچه را می زنید.

ویرایش و حذف: می توانید از اینجا سفارش را ویرایش یا حذف کنید.

0 نظر 0
پست قبلی
منوی آدرس سئو
پست بعدی
منوی پروفایل‌های دوره‌ای

لطفا یک نظر درج نمایید لغو پاسخ

اطلاعات ایمیل و مشخصات و وب سایت من را برای مراجعه بدی در مرورگر ذخیره کن

مطالب مرتبط

راهنمای منوی پیشخوان اپن کارت 3

24 فروردین 1401

منوی وضعیت های آماری

24 فروردین 1401

منوی افراد آنلاین

24 فروردین 1401

منوی گزارش های فروشگاه

24 فروردین 1401

منوی تعمیر و نگهداری

24 فروردین 1401

منوی بومی سازی

24 فروردین 1401

با ما در ارتباط باشید

Instagram Rss

آخرین مطالب

  • مقایسه دو پلتفرم معروف و قوی: اپن کارت و ووکامرس

    21 خرداد 1401
  • تشریح فایل ها و فولدرهای فریمورک اپن کارت

    7 خرداد 1401
  • خطاهای رایج اپن کارت و نحوه حل آنها

    3 خرداد 1401
  • به روز رسانی Google MUM: سئوکاران در آینده چه انتظاراتی می توانند داشته باشند؟

    2 خرداد 1401
  • نحوه بهینه سازی سایت با PWA

    1 خرداد 1401

دسته‌ها

  • آموزش رایگان تخصصی (8)
  • آموزش سئو (4)
  • آموزش سئو اپن کارت (1)
  • آموزش های رایگان عمومی (14)
  • آموزش‌های اپن کارت (9)
  • آموزش‌های عمومی سئو (8)
  • اخبار عمومی (4)
  • اخبار و اطلاعیه های جدید (4)
  • راهنمای جامع اپن کارت 3 (39)
  • منوی افزونه‌ها (5)
  • منوی تبلیغات و بازاریابی (3)
  • منوی سیستم (4)
  • منوی طراحی (5)
  • منوی فروش (4)
  • منوی کاتالوگ (10)
  • منوی گزارش‌ها (3)
  • منوی مشتریان (4)

درباره اپن کارت فارسی

اپن کارت فارسی که اکنون با نام شرکتی مهندسی داده پردازان سپنتا مهر در حال فعالیت است از سال 1390 به صورت جدی کار خود را آغاز نمود و در فازهای اولیه به بررسی کلیه سیستم های منتشر شده اپن کارت پرداخت.

اپن کارت را در اینستاگرام دنبال کنید

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی سایت اپن کارت
  • خرید پکیج‌های فروشگاهی اپن کارت
  • راهنمای جامع اپن کارت فارسی 3
  • تماس با ما

مطالب محبوب

  • مقایسه دو پلتفرم معروف و قوی: اپن کارت و ووکامرس
  • تشریح فایل ها و فولدرهای فریمورک اپن کارت
  • خطاهای رایج اپن کارت و نحوه حل آنها
  • به روز رسانی Google MUM: سئوکاران در آینده چه انتظاراتی می توانند داشته باشند؟
  • نحوه بهینه سازی سایت با PWA

تمامی حقوق برای اپن کارت محفوظ است

بلاگ اپن کارت فارسی
  • خانه
  • آموزش‌های اپن کارت
    • آموزش اپن کارت 3
    • آموزش های رایگان عمومی
    • آموزش رایگان تخصصی
  • دانشنامه
    • راهنمای جامع اپن کارت 3
      • پیشخوان
      • منوی کاتالوگ
      • منوی افزونه‌ها
      • منوی طراحی
      • منوی فروش
      • منوی مشتریان
      • منوی تبلیغات و بازاریابی
      • منوی سیستم
      • منوی گزارش‌ها
  • آموزش سئو
    • آموزش‌های عمومی سئو
    • آموزش سئو اپن کارت
  • افزونه‌های جدید
    • افزونه‌های اپن کارت 3
  • اخبار و اطلاعیه های جدید
    • اخبار عمومی
    • اخبار اپن کارت 3