منو
سبد خرید
ماژول و سامانه پیام کوتاه (اس ام اس) اپن کارت فارسی (با قابلیت ارسال به خطوط خدماتی)

ماژول و سامانه پیام کوتاه (اس ام اس) اپن کارت فارسی (با قابلیت ارسال به خطوط خدماتی)

ماژول مخصوص سایت های اپن کارت
توجه داشته باشید این ماژول فقط مخصوص سیستم مدیریت محتوای اپن کارت است و برای سایر CMSها و سایت ها مانند وردپرس کار نمی کند.
550,000 تومان
قیمت بدون مالیات: 500,000 تومان
گزینه های موجود

ارسال پیام کوتاه به مشتریان یک موضوع ضروری برای کسب و کارهای مختلف و سایت فروشگاهی است. ماژول پیامک اپن کارت فارسی مجهز به سیستم مدیریت اس ام اس اپن کارت فارسی از دو پنل پیامک sms-opencart.ir (سامانه فراپیامک) و sms.opencart-sms.com (سامانه فراز اس ام اس) تشکیل شده که به کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا برای مشتریان خود پیامک ارسال کنند. در واقع ماژول پیامک به ایجاد یک ارتباط قوی بین کسب و کارها و مشتریان آن‌ها کمک می‌کند. با استفاده از ماژول پیامک می‌توان پیام‌های ثبت نام جدید، ثبت سفارش جدید، تغییر وضعیت سفارش و … را برای مشتریان و مخاطبان ارسال کرد. به همین دلیل است که اغلب فروشگاه‌ها از ماژول پیامک استفاده می‌کنند. 

قابلیت پترن برای ارسال به خطوط مسدود شده تبلیغات به نسخه 3 اضافه شد. این امکان با مدت زمان ارسال کمتر از 10 ثانیه برای پنل خود اپن کارت و فراز اس ام اس در گزینه ها قابل انتخاب است.

سیستم جدید پیامک تلاش و بررسی دقیق بر اساس نیاز های یک فروشگاه قدرتمند، جهت رفع نیاز شما عزیزان بوده است و هم اکنون مفتخریم یکی از بهترین ماژول های پایدار اپن کارت را با مدیریت بسیار راحت و کاربرپسند خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. برنامه نویسی این ماژول با آخرین تکنیک های روز اپن کارت پیاده سازی شده است و شما را از هرگونه تغییر در هسته بی نیاز ساخته است.

ویژگی های ماژول اس ام اس اپن کارت فارسی :

  • امکان ارسال به صورت صف
  • دریافت آسان موجودی پنل پیامکی
  • ابزارک تولیدکننده پترن اتوماتیک

امکانات تنظیماتی ماژول:

  • تعیین سامانه پیامکی 
  • تعریف شماره مجازی 
  • وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور

موارد ارسال اس ام اس به کاربر:

1- ارسال SMS تایید ثبت نام در فروشگاه با ارسال نام و پسورد کاربری
2- ارسال SMS هنگام ورود مشتری به حساب کاربری خود
3- ارسال SMS هنگام خروج مشتری از حساب کاربری خود
4- ارسال SMS ثبت شدن سفارش مشتری با امکان درج شماره سفارش
5- ارسال SMS هنگام تغییر وضعیت سفارش در فروشگاه
6- ارسال SMS فراموشی رمز عبور
7- ارسال SMS کد تایید (برای دارندگان ماژول ورود با موبایل)

موارد ارسال اس ام اس به فروشنده:
1- ارسال SMS هنگام ثبت نام جدید
2- ارسال SMS هنگام ثبت سفارش جدید
3- ارسال SMS هنگام ورود به بخش مدیریت
 توجه : در کلیه موارد ذکر شده متن اس ام اس توسط مدیر فروشگاه قابل تغییر بوده و متغیر های مورد نیاز (برای مثال نام کاربری و ...) در متن اس ام اس قابل درج است.

مراحل خرید و فعال سازی پنل پیامک اپن کارت:

بعد از ثبت نام در هر یک از پنل ها با پشتیبانی اپن کارت تماس بگیرید تا پنل شما را فعال نماییم (فعال سازی شامل شارژ چند پیامک و شارژ برای سفارش خط می باشد و فعال سازی پنل اس ام اس می باشد) 
بعد از ثبت نام و فعال سازی با ورود به پنل سایت به قسمت ارسال مدارک رفته و مدارک مورد نیاز را ارسال نمایید . (این مدارک شامل اسکن از کارت ملی و قبض تلفن همراه یا سند خط همراه است.)
بعد از تایید مدارک و انجام امور توسط اپن کارت فارسی نوبت به سفارش خط می رسد که یک خط را می توانید انتخاب نمایید و خریداری کنید . این پنل امکان سفارش خط اختصاصی را فراهم آورده است .
بعد از سفارش خط و تایید آن خط توسط  پنل  به ادمین فروشگاه خود رفته و از منو افزونه ها -> ماژول ها -> ماژول پیامک را انتخاب و ویرایش نمایید .
 
 
کاربران گرامی جهت ثبت نام و دریافت ماژول به همراه پنل، تماس بگیرید. 

 

توجه مهم: 
سیستم مدیریت اس ام اس اپن کارت فارسی، از محافظ کد سورس گاردین استفاده می نماید و قبل از هر چیز از نصب بودن لودر سورس گاردین بر روی هاست خود اطمینان حاصل نمایید. (این مطالب را از مدیر هاستینگ سوال کنید)

نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
کد امنیتی