مشتریان گرامی
بر اساس پکیج خریداری شده (پایه، نیمه حرفه ای و حرفه ای) پشتیبانی شما در سه سطح براساس شرایط زیر تعریف شده است:
- بازه زمانی تمام پکیج ها و سطح ها یک ماه می باشد و تمامی خدمات پس از زمان مذکور منقضی خواهد شد.
- تعداد تیکت های ثبت شده ثابت و بصورت سیستمی شمارش می شود.
- در هر تیکت باید یک موضوع عنوان شود مگر اینکه موضوعات به یکدیگر مرتبط باشد در غیر اینصورت تیکت توسط اپن کارت تفکیک می شود.
- مدت زمان پاسخدهی هر تیکت بسته به سطح پکیج متفاوت است.
- در تیکت های سطح 1 همه پکیج ها و سطح 2 پکیج پایه امکان تماس تلفنی وجود ندارد و در تیکت های سطوح بالاتر هم محدودیت مدت زمان اعمال می شود.
- آپدیت ماژول ها فقط با تهیه پکیج پشتیبانی امکان پذیر است و بصورت رایگان انجام می شود و آپدیت سیستم اپن کارت و قالب فقط در سطح 3 امکان پذیر است.
توجه: لازم به ذکر است تمامی این پکیج ها پشتیبانی فنی می باشند و شامل رفع خطا، آموزش محدود داخل تیکت و مشاوره است و با پکیج توسعه متفاوت هستند.
نکته: مهمترین ویژگی پکیج های پشتیبانی برنامه Disaster Recovery می باشد. این برنامه در زمان اتفاقات خاص و مخرب سایت که منجر به توقف فروش، از دسترس خارج شدن سایت یا حمله سمت سایت (نه سرور) یک بازیابی سریع برای شما انجام می شود. این بازیابی بلافاصله پس از تماس تلفنی (البته ثبت تیکت الزامی است) انجام خواهد شد.
پکیج پایه و اقتصادی | تعداد تیکت | تماس | زمان پاسخ دهی | آپدیت ماژول ها | آپدیت CMS و قالب | Disaster Recovery | هزینه ماهانه (تومان) |
سطح 1 | 2 | ![]() | تا 72 ساعت کاری | ![]() | ![]() | 1 | 450 هزار |
سطح 2 | 4 | ![]() | تا 48 ساعت کاری | ![]() | ![]() | 2 | 750 هزار |
سطح 3 | 8 | 30 دقیقه در ماه | تا 24 ساعت کاری | ماژول های زیر 1میلیون تومان | ![]() | 3 | 1/5 میلیون |
پکیج نیمه حرفه ای | تعداد تیکت | تماس | زمان پاسخ دهی | آپدیت ماژول ها | آپدیت CMS و قالب | Disaster Recovery | هزینه ماهانه (تومان) |
سطح 1 | 3 | ![]() | تا 72 ساعت کاری | ![]() | ![]() | 1 | 750 هزار |
سطح 2 | 6 | 30 دقیقه در ماه | تا 48 ساعت کاری | ![]() | ![]() | 2 | 1/5 میلیون |
سطح 3 | 12 | 1 ساعت در ماه | تا 24 ساعت کاری | ![]() | ![]() | 3 | 3 میلیون |
پکیج حرفه ای | تعداد تیکت | تماس | زمان پاسخ دهی | آپدیت ماژول ها | آپدیت CMS و قالب | Disaster Recovery | هزینه ماهانه (تومان) |
سطح 1 | 5 | ![]() | تا 72 ساعت کاری | ![]() | ![]() | 1 | 1/5 میلیون |
سطح 2 | 10 | 1 ساعت در ماه | تا 48 ساعت کاری | ![]() | ![]() | 2 | 3 میلیون |
سطح 3 | 15 | 2 ساعت در ماه | تا 24 ساعت کاری | ![]() | ![]() | 3 | 4/5 میلیون |
نکته: در صورتی که محتوای تیکت در خصوص درخواست ماژول جدید یا کدنویسی جدید باشد باید به واحد امور مالی ارجا داده شود و جز شمارش تعداد تیکت های پشتیبانی محاسبه نمی گردد.
نکته: در صورتیکه تعداد تیکت یا زمان پشتیبانی شما به پایان برسد امکان ثبت تیکت در سیستم لغو می شود و باید مجددا پکیج تهیه شود.
نکته: پکیج ها به نوعی طراحی شده اند که به نفع مشتریان گرامی باشند و انتخاب اشتباه پکیج مورد نظر از نظر تعداد تیکت به دلیل عدم امکان تعویض به ضرر شما خواهد بود.
نکته: دقت فرمایید داشتن ماژول های اضافه بر پکیج اولیه قیمت پشتیبانی شما را متفاوت خواهد کرد و باید پکیج به صورت اختصاصی قیمت گذاری شود.