منو
سبد خرید

پکیج های تمدید پشتیبانی اپن کارت

مشتریان گرامی

بر اساس پکیج خریداری شده (پایه، نیمه حرفه ای و حرفه ای) پشتیبانی شما در سه سطح براساس شرایط زیر تعریف شده است:

- بازه زمانی تمام پکیج ها و سطح ها یک ماه می باشد و تمامی خدمات پس از زمان مذکور منقضی خواهد شد.

- تعداد تیکت های ثبت شده ثابت و بصورت سیستمی شمارش می شود.

- در هر تیکت باید یک موضوع عنوان شود مگر اینکه موضوعات به یکدیگر مرتبط باشد در غیر اینصورت تیکت توسط اپن کارت تفکیک می شود.

- مدت زمان پاسخدهی هر تیکت بسته به سطح پکیج متفاوت است.

- در تیکت های سطح 1 همه پکیج ها و سطح 2 پکیج پایه امکان تماس تلفنی وجود ندارد و در تیکت های سطوح بالاتر هم محدودیت مدت زمان اعمال می شود.

- آپدیت ماژول ها فقط با تهیه پکیج پشتیبانی امکان پذیر است و بصورت رایگان انجام می شود و آپدیت سیستم اپن کارت و قالب فقط در سطح 3 امکان پذیر است.

توجه: لازم به ذکر است تمامی این پکیج ها پشتیبانی فنی می باشند و شامل رفع خطا، آموزش محدود داخل تیکت و مشاوره است و با پکیج توسعه متفاوت هستند.

نکته: مهمترین ویژگی پکیج های پشتیبانی برنامه Disaster Recovery می باشد. این برنامه در زمان اتفاقات خاص و مخرب سایت که منجر به توقف فروش، از دسترس خارج شدن سایت یا حمله سمت سایت (نه سرور) یک بازیابی سریع برای شما انجام می شود. این بازیابی بلافاصله پس از تماس تلفنی (البته ثبت تیکت الزامی است) انجام خواهد شد.

پکیج پایه و اقتصادیتعداد تیکتتماسزمان پاسخ دهیآپدیت ماژول هاآپدیت CMS و قالبDisaster Recoveryهزینه ماهانه (تومان)
سطح 12noتا 72 ساعت کاریnono1450 هزار
سطح 24noتا 48 ساعت کاریnono2750 هزار
سطح 3830 دقیقه در ماهتا 24 ساعت کاریماژول های زیر 1میلیون تومانyes31/5 میلیون

 

پکیج نیمه حرفه ایتعداد تیکتتماسزمان پاسخ دهیآپدیت ماژول هاآپدیت CMS و قالبDisaster Recoveryهزینه ماهانه (تومان)
سطح 13noتا 72 ساعت کاریnono1750 هزار
سطح 2630 دقیقه در ماهتا 48 ساعت کاریyesno21/5 میلیون
سطح 3121 ساعت در ماهتا 24 ساعت کاریyesyes33 میلیون

 

پکیج حرفه ایتعداد تیکتتماسزمان پاسخ دهیآپدیت ماژول هاآپدیت CMS و قالبDisaster Recoveryهزینه ماهانه (تومان)
سطح 15noتا 72 ساعت کاریnono11/5 میلیون
سطح 2101 ساعت در ماهتا 48 ساعت کاریyesno23 میلیون
سطح 3152 ساعت در ماهتا 24 ساعت کاریyesyes34/5 میلیون

 

نکته: در صورتی که محتوای تیکت در خصوص درخواست ماژول جدید یا کدنویسی جدید باشد باید به واحد امور مالی ارجا داده شود و جز شمارش تعداد تیکت های پشتیبانی محاسبه نمی گردد.

نکته: در صورتیکه تعداد تیکت یا زمان پشتیبانی شما به پایان برسد امکان ثبت تیکت در سیستم لغو می شود و باید مجددا پکیج تهیه شود.

نکته: پکیج ها به نوعی طراحی شده اند که به نفع مشتریان گرامی باشند و انتخاب اشتباه پکیج مورد نظر از نظر تعداد تیکت به دلیل عدم امکان تعویض به ضرر شما خواهد بود.

نکته: دقت فرمایید داشتن ماژول های اضافه بر پکیج اولیه قیمت پشتیبانی شما را متفاوت خواهد کرد و باید پکیج به صورت اختصاصی قیمت گذاری شود.