

ماژول FAQ سوالات متداول
Frequently Asked Questions) FAQ) به معنی سوالات پرسیده شده متداول است. یک وب سایت فروشگاهی خوب سوالات پرتکرار مشتریان خود را میداند و از قبل پاسخ آنها را برای مشتریان فراهم کرده است.
FAQ یکی از قسمت های مهم و تاثیر گذار برای افزایش بازدید از سایت از طریق موتورهای جستجو است که باید حتماً بر روی وبسایت وجود داشته باشد. یک روش عالی برای بهینه سازی تجربه کاربر و افزایش بازدید از سایت محسوب می شود. در نظر داشته باشید یکی از بزرگترین دلایل عدم تبدیل کاربر به خریدار، اهمیت ندادن یا پاسخ ندادن به سوالات کاربر است. که با استفاده از ماژول پرسش و پاسخ اپن کارت می توانید این شکاف را برطرف سازید.
سوالات متداول، محتوای با کیفیت و مرتبط را نشان می دهند. که در SERPS (صفحه نتایج موتور جستجو) به طور مطلوب مورد بررسی قرار می گیرد و در جهت بهبود رتبه وب سایت موثر است.
سوالات متداول یک ماژول آموزنده با ساده ترین رابط کاربری کمک می کند تا اطلاعات گسترده ای در مورد محصول مطرح شود، توجه بازدیدکنندگان بر مزایای آنها متمرکز شود و تصورات و ابهامات از بین رود، که می تواند بر تصمیم خرید تاثیرگذار باشد.
ماژول سوالات متداول (FAQ) به ادمین اجازه میدهد تا پرسش و پاسخ هایی را ایجاد کند که میخواهد در صفحه نمایش داده شوند.
محدودیتی در استفاده از این ماژول وجود ندارد به این معنی که می توان در صفحه هر محصول یا دسته بندی به صورت منحصر به فرد تعریف و از آن استفاده شود.
ويژگيهاي ماژول سوالات متداول اپن کارت
- ماژول مدیریت محور
- ماژول مبتنی بر جاوا اسکریپت (سازگار با تمام دستگاه ها و صفحه نمایش ها، همچنین قالب های واکنش گرا)
- سوالات متداول سبک آکاردئون
- Google Rich Snippet
- نمایش صفحه مورد نظر به همراه پرسش و پاسخ در صفحه نتایج جستجو گوگل