منو
سبد خرید

خدمات پشتیبانی اپن کارت فارسی

پس از طراحی و آماده سازی خرید سایت فروشگاهی، برای بهره برداری درست از فروشگاه آنلاین و داشتن فروش خوب و مداوم خود نیاز به پشتیبانی مناسب و حرفه ای خواهید داشت. خدمات پشتیبانی در اپن کارت فارسی یکی از قوی ترین و مهم ترین خدمات ما می باشد. در بخش پشتیبانی اپن کارت فارسی تمامی درخواست های شما توسط افراد متخصص و مسلط به CMS، قالب و افزونه های اپن کارت، بررسی می شود و در اسرع وقت پاسخ داده می شود. تیم پشتیبانی اپن کارت با بیش از 12 سال سابقه حرفه ای نه تنها سایت فروشگاهی شما را از لحاظ فنی پشتیبانی می کنند بلکه با ارائه خدمات با کیفیت و مشاوره های مناسب باعث رشد کسب و کار آنلاین شما و افزایش فروش خواهند شد. 

مزایای استفاده از خدمات پشتیبانی اپن کارت فارسی چیست؟

هدف اصلی یک سایت فروشگاهی ، فروش و ایجاد تجربه خوب کاربری برای مشتریان است. سایت فروشگاهی شما، مغازه آنلاین شماست. بنابراین مهم است درب مغازه شما همواره به روی مشتریان باز باشد و مشتریان با خاطره خوب خرید آسان و بدون مشکل از مغازه شما خارج شوند. بروز هرگونه مشکلی می تواند تاثیر منفی بر فروش شما بگذارید. برای داشتن سایت فروشگاهی بدون مشکل و افزایش فروش، شما نیاز به همراهی تیم پشتیبانی حرفه ای خواهید داشت تا با اطمینان خاطر از عملکرد صحیح سایت بر روی استراتژی های فروش و گسترش کسب و کار خود تمرکز نمایید.

پشتیبانی اپن کارت چه تفاوتی با سایر شرکت های پشتیبانی دارد؟

در خدمات پشتیبانی چند نکته بسیار حائز اهمیت هستند. 
- پشتیبانی سایت توسط متخصصان و برنامه نویسان مسلط به سیستم انجام شود تا مطلوب ترین نتیجه در کمترین زمان حاصل شود.
- در دسترس بودن تیم پشتیبانی و رسیدگی در زمان مناسب به مشکل است. 
- سرعت مناسب در پاسخ گویی و پیگیری مشکلات مشتری. 
در اپن کارت فارسی ما متعهد به ارائه خدمات پشتیبانی در بهترین سطح هستیم و هر آنچه که شما برای رشد و پیشرفت کسب و کار خود نیاز دارید را فراهم آورده ایم. تیم متخصص اپن کارت فارسی با تجربه طراحی و پشتیبانی بیش از ده ها سایت فروشگاهی موفق، ثابت کرده است که در این صنعت پیشرو و کارآمد بوده است. 
تیم متخصص اپن کارت همواره در حال به روزرسانی سیستم ها و همگام سازی با تکنولوژی برتر روز است. تمامی افزونه ها (ماژول ها) به صورت دوره آپدیت و به روزرسانی و تست و رفع باگ می شوند و مشتریان عزیز از به روز ترین نسخه آن ها بهره مند می گردند 

مشکلات یک سایت بدون پشتیبانی چیست ؟

معمولا وبسایت های بدون پشتیبانی یا دارای پشتیبانی ضعیف به مشکلات زیادی برخورد می کنند و به علت رفع نشدن مشکلات برای کاربران تجربه ناخوشایندی رقم خواهند زد. تجربه منفی مشتریان از مراجعه به این فروشگاه های آنلاین باعث کاهش فروش، برندینگ منفی و از دست رفتن اعتبار فروشگاه می شود. 
برخی مشتریان ما که درگذشته از شرکت های دیگر خدمات دریافت می کردند مسایلی را مطرح نمودند که در زیر برخی از آن ها را بیان می کنیم:
- پروسه خرید به مشکل می خورد و تیم پشتیبانی در دسترس نبودند
- سایت درست لود نمی شد اما تیم پشتیبانی بررسی آن را به آینده موکول می کرد
- بخشی از سایت را درست می کردند و بخش دیگری از سایت مشکل دار می شد
- تیکت ها تا بیش از چند روز پاسخ داده نمی شدند.
- شرکت طراح سایت منحل شده است و دیگر خدمات ارائه نمی دهند.
- نیروهای پشتیبانی به سیستم تسلط کامل نداشتند.
- نیروی طراح وب از شرکت جدا شده و باقی مجموعه نمی توانستند پاسخ سوالات را بدهند!
- منکر وجود مشکلات می شدند و یا کاربر را مقصر جلوه می داند .
- مشکلات را نمی توانستند حل کنند و تیم فنی قوی نداشتند!
سایت فروشگاهی که تیم پشتیبانی قوی در کنار خود داشته باشد تجربه تلخ از دست دادن مشتریان را نخواهد داشت چرا که مغازه آنلاین شما همواره با کیفیت به مشتریان خدمات ارائه می دهد و باعث ایجاد حس اعتماد برای آنان خواهد شد.


خدمات پشتیبانی اپن کارت شامل چه مواردی هستند؟

پشتیبانی اپن کارت شامل دو بخش اصلی پشتیبانی رفع باگ و پشتیبانی آموزشی و فنی می شود. 
ما در اپن کارت فارسی این افتخار را داشته ایم تا یکی از شاخص ترین سیستم های طراحی سایت فروشگاهی دنیا را بومی سازی نموده و جزو یکی از توسعه دهندگان آن در سطح بین المللی باشیم. تمامی قالب ها و افزونه های اپن کارت فارسی توسط توسعه دهندگان ما طراحی و توسعه داده شده اند و پس از طی تست های متنوع و رفع باگ در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت . با این وجود در صورت اعلام هرگونه مشکل تکنیکال و باگ در هسته اپن کارت، قالب و افزونه ها، نیروهای متخصص پشتیبانی در اپن کارت به همراه برنامه نویسان توسعه دهنده سیستم در شرکت در سریع ترین زمان ممکن پاسخ گوی شما خواهند بود.
بسیاری از آموزش های پایه ای اپن کارت به صورت ویدیو در اختیار شما قرار گرفته است. علاوه بر آن جلسات آموزشی رایگان نیز برروی پکیج های ما وجود دارد تا کار با سیستم را برای شما آسان سازد. اما در برخی موارد نیاز یه آموزش بیشتر وجود دارد به عنوان مثال فروشگاه های بزرگ و با فروش بالا نیاز به آموزش های فنی برای موفق تر شدن کسب و کار خود دارند. در این صورت شما می توانید سوالات خود را از طریق تیکت با متخصصان ما در میان بگذارید و از راهنمایی های آنها بهره مند شوید. در صورت نیاز نیز می توانید از طریق تماس تلفنی با تیم پشتیبانی ما در راتباط بوده و مشکل خود را حل نمایید.
متناسب با پکیج خریداری شده (حرفه ای ، نیمه حرفه ای و VIP ) یکسال پشتیبانی آموزشی و فنی رایگان برای شما در نظر گرفته شده است تا موارد خود را از طریق تیکت اعلام کنید و ما با پاسخگویی مطلوب در کنارتان هستیم.
در صورت نیاز به آموزش های بیشتر و یا در مواردی که چالش های خاصی برای شما ایجاد شده است و یا نیروی جدیدی به سیستم اضافه شده باشد و نیاز به آموزش داشته باشد، شما می توانید از جلسات آموزشی استفاده نمایید.
پس از پایان یک سال پشتیبانی رایگان با توجه به نوع پکیج خود می تواند از پشتیبانی در سطوح مختلف بهره مند شوید که سطوح مختلف پشتیبانی و امکانات آنها را در جدول زیر می توانید مشاهده نمایید. 

چرا باید پکیج پشتیبانی تهیه کنیم؟ آیا نمی شود هر وقت مشکلی ایجاد شد تماس بگیریم؟

شما با خرید پکیج های طراحی سایت تخصصی اپن کارت فارسی از خدمات پشتیبانی فنی و آموزشی اپن کارت به مدت یکسال به صورت رایگان بهره مند خواهید شد. پس از پایان این مدت تنها به مشتریانی که پکیج های پشتیبانی خریداری نمایند خدمات ارائه خواهد شد. علت این امر مشخص است چرا که در راستای ارائه خدمات مناسب نیاز به پیش بینی و برنامه ریزی نیروهای متخصص برای پشتیبانی می باشد. شما تنها در صورتی می توانید از خدمات پشتیبانی ما بهره مند شوید که با خرید پکیج های پشتیبانی در لیست مشتریان پشتیبانی قرار گرفته باشید و نیروی متخصص با نفر ساعت مشخص به سایت شما اختصاص داده شده باشد. 
یکی دیگر از مزایای بسیار مهم خریداری پکیج های پشتیبانی بهره مند شدن از آپدیت ها و به روز رسانی ها است. درصورت خریداری خدمات پشتیبانی سطح 2 اپن کارت فارسی، از آپدیت رایگان تمامی افزونه های خود بهره مند خواهید شد. 
اگر پشتیبانی VIP داشته باشید، مشمول ارتقا رایگان هسته و قالب اپن کارت نیزخواهید بود. اما در صورت نداشتن پشتیبانی برای ارتقا اپن کارت و ایجاد سازگاری با آپدیت های جدید افزونه ها باید پکیج ارتقا را خریداری نمایید که شامل یک ماه پشتیبانی رایگان خواهد بود.

پکیج حرفه ایتعداد تیکتتماسزمان پاسخ دهیآپدیت ماژول هاآپدیت CMS و قالبهزینه سه ماهانه (تومان)هزینه 6 ماهانه (تومان)
سطح 1151 ساعت در ماهتا 48 ساعت کاریnono8 میلیون16 میلیون
سطح 2202 ساعت در ماهتا 24 ساعت کاریyesno16 میلیون32 میلیون
سطح VIPبر اساس نیاز مشتریبر اساس نیاز مشتریتا 24 ساعت کاریyesyesتماس بگیریدتماس بگیرید

 

پکیج نیمه حرفه ای

(معادل پکیج حرفه ای قدیمی)

تعداد تیکتتماسزمان پاسخ دهیآپدیت ماژول هاآپدیت CMS و قالبهزینه سه ماهانه (تومان)هزینه 6 ماهانه (تومان)
سطح 11030 دقیقه در ماهتا 48 ساعت کاریnono5 میلیون10 میلیون
سطح 2151 ساعت در ماهتا 24 ساعت کاریyesno10.5 میلیون21 میلیون

 

این سطوح خدمات صرفا برای مشتریان قدیمی است و برای پکیج نیمه حرفه ای و حرفه ای که در حال حاضر روی سایت فروخته شده است قابل انتخاب نمی باشد.

 

پکیج پایهتعداد تیکتتماسزمان پاسخ دهیآپدیت ماژول هاآپدیت CMS و قالبهزینه سه ماهانه (تومان)هزینه 6 ماهانه (تومان)
فاقد آپدیت5noتا 72 ساعت کاریnono3 میلیون6 میلیون

نکات مهم:

  • بازه زمانی تمام پکیج ها و سطح ها 3 و 6 ماه می باشد و تمامی خدمات پس از زمان مذکور منقضی خواهد شد
  • تعداد تیکت های ثبت شده ثابت و بصورت سیستمی شمارش می شود.
  • در هر تیکت باید یک موضوع عنوان شود مگر اینکه موضوعات به یکدیگر مرتبط باشد در غیر اینصورت تیکت توسط اپن کارت تفکیک می شود.
  • لازم به ذکر است تمامی این پکیج ها پشتیبانی فنی می باشند و شامل رفع خطا، آموزش و مشاوره است و با پکیج توسعه متفاوت هستند.
  •  در صورتی که محتوای تیکت در خصوص درخواست ماژول جدید یا کدنویسی جدید باشد باید به واحد امور مالی ارجاع داده شود و جز شمارش تعداد تیکت های پشتیبانی محاسبه نمی گردد.
  • در صورتیکه تعداد تیکت یا زمان پشتیبانی شما به پایان برسد امکان ثبت تیکت در سیستم لغو می شود و باید مجددا پکیج تهیه شود.
  • دقت فرمایید داشتن ماژول های اضافه بر پکیج اولیه قیمت پشتیبانی شما را متفاوت خواهد کرد و باید پکیج به صورت اختصاصی قیمت گذاری شود.