بلاگ اپن کارت فارسی
  • خانه
  • آموزش‌های اپن کارت
    • آموزش اپن کارت 3
    • آموزش های رایگان عمومی
    • آموزش رایگان تخصصی
  • دانشنامه
    • راهنمای جامع اپن کارت 3
      • پیشخوان
      • منوی کاتالوگ
      • منوی افزونه‌ها
      • منوی طراحی
      • منوی فروش
      • منوی مشتریان
      • منوی تبلیغات و بازاریابی
      • منوی سیستم
      • منوی گزارش‌ها
  • آموزش سئو
    • آموزش‌های عمومی سئو
    • آموزش سئو اپن کارت
  • افزونه‌های جدید
    • افزونه‌های اپن کارت 3
  • اخبار و اطلاعیه های جدید
    • اخبار عمومی
    • اخبار اپن کارت 3
اخبار عمومیاخبار و اطلاعیه های جدید

تجارت الکترونیک به عنوان یکی از پایه های اقتصاد در سال 2022

توسط اپن کارت فارسی 24 اردیبهشت 1401
24 اردیبهشت 1401
تجارت الکترونیک و اقتصاد2022
519

 

سرفصل مطالب

  • تجارت الکترونیک چیست؟
  • دنیای تجارت الکترونیک قبل از کووید
  • تاثیرات همه گیری
  • قدرت تجارت الکترونیک
  • برتری تجارت الکترونیک
  • نتیجه

تجارت الکترونیک چیست؟

تجارت الکترونیک به معنای خرید یا فروش کالا به صورت آنلاین است. ممکن است در نگاه اول، بسیار ساده به نظر برسد. ابتدا هر شخص برای کسب و کار خود یک وب سایت بسازد. سپس از طرق فرم های تماس، سفارشات آنلاین ثبت شود. اما اگر عمیق تر بنگرید، آخرین مرحله آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیست. برای ارائه پرداخت‌های آنلاین ایمن، سریع و مطمئن، متخصصان می بایست کارهای زیادی را در قسمت بک-اند انجام دهند.

اینکه چگونه کسب و کار سنتی خود را به یک تجارت الکترونیک تبدیل کنیم؟ چطور فروشگاه آنلاین بسازید؟ و از آن کسب درآمد کنید؟ نیاز به دانش فنی دارد. اما روش هایی مانند استفاده از ابزار های «فروشگاه ساز» وجود دارند که می توانید فروشگاه آنلاین خود را با یک پکیج آماده بسازید.

دنیای تجارت الکترونیک قبل از کووید

حتی قبل از همه‌گیری، صنعت تجارت الکترونیک در حال رشد بود. فقط در سال 2018، کل فروش آنلاین به 3.3 تریلیون دلار رسیده بود. تعداد خریداران نیز همواره در حال افزایش بود. همه چیز برای این صنعت خوب به نظر می رسید، اما با تعطیلی های اجباری در جهان، برای اولین بار همه چیز دگرگون شد.

تاثیرات همه گیری

در سال 2020، همه‌گیری کرونا شیوع پیدا کرد و بسیاری از فروشگاه‌ها به اجبار درهایشان را به روی مشتریان خود بستند. تجارت الکترونیک، به ویژه معاملات تجاری بین مشتری، تنها وسیله ای برای خرید کالاهای «غیر ضروری» بود. ماه‌های اول همه‌گیری نشان داد که تجارت آنلاین می‌تواند برای اقتصاد ارزش زیادی داشته باشد. مجموع فروش در آن سال به 4.2 تریلیون دلار افزایش یافت.

سپس اکثر خرده فروشان، فروشگاه تجارت الکترونیک راه اندازی کردند و محصولاتشان را از طریق گزینه های مانند تحویل پستی به مشتریان ارائه دادند. در راستای بالا رفتن این تقاضا، بازار کار نیز تغییر کرد و همه به دنبال افرادی بود که بتوانند سیستم های جدید را ایجاد و حفظ کنند که شامل برنامه نویسان، طراحان و مشاوران تجارت الکترونیک می شوند.

** شرکت داده پردازان سپنتامهر از سال های قبل شما را از صفر تا صد برای ساخت وبسایت فروشگاهی همراهی می کند. **

قدرت تجارت الکترونیک

دو ویژگی صنعت تجارت الکترونیک را منحصر به فرد می کند و ارزش آن را افزایش می دهد. اولین مورد عدم وجود محدودیت هایی است که برای خریدار اعمال می شود. تا زمانی که وب سایت آنلاین است، معامله انجام می شود. وجود فروشگاه فیزیکی غیر ضروری است درنتیجه هزینه های لجستیک برای کالاهای دیجیتال وجود ندارد و برای کالاهای فیزیکی کاهش می یابد. تا زمانی که مشتری روی «خرید» کلیک کند، معامله ادامه خواهد داشت.

مورد دوم پتانسیل بازاریابی است. اکثر فروشندگان درنظر دارند خریدار با 3 کلیک به صفحه تصویه حساب برسد. در این بین فضای زیادی برای بازاریابی محتوا و بهینه سازی هدفمند فراهم می شود.

 

برتری تجارت الکترونیک

مقایسه بین یک فروشگاه متوسط ​​و یک فروشگاه آنلاین قدرت واقعی تجارت الکترونیک را نشان می دهد. یک مغازه تعداد محدودی مشتری در آن منطقه دارد. آنها هر چند وقت یک بار وارد می شوند و کالاهای فیزیکی می خرند و وقت و منابع خود را صرف حمل و نقل می کنند. افزایش هزینه اجاره مکان فیزیکی را هم نمی شود نادیده گرفت. یک مرکز یا اتاق مجزا برای نگهداری انبار ضروری است. مهمتر از همه، صاحبان فروشگاه هیچ چیز در مورد مشتریان خود نمی دانند.

حال این وضعیت را با یک فروشگاه آنلاین مقایسه کنید. تحویل در یک منطقه بزرگ امکان پذیر است، که مشتریان بالقوه را افزایش می دهد. اجاره کمتر است زیرا انبار می تواند در هر جایی باشد و قیمت های تحویل در یک شهر معمولاً تغییر نمی کند. برای یک مشتری، هیچ اصطکاک مرتبط با خرید چیزی وجود ندارد، زیرا سفارش درب منزل تحویل داده می شود.

علاوه بر این، میزان داده‌ای که فروشنده در مورد مشتریان خود دریافت می‌کند بی‌همتا است. افراد از کدام صفحات سایت بازدید می کنند، بیشتر کجا می مانند، دستگاه های آنها چیست. همه این اطلاعات قیمتی ندارند و یک بازاریاب خوب می تواند با آن کارهای زیادی برای تجارت انجام دهد.

برای دریافت خدمات سئو با ما در تماس باشید.

 

نتیجه

اکنون واضح است که جهان هرگز به وضعیت «پیش از کووید» باز نخواهد گشت. خیلی چیزها تغییر کرده اند و چیزهای بیشتری تغییر خواهند کرد. در این دنیای جدید، تجارت الکترونیک به یکی از صنایع غالب تبدیل شده است. بسیاری از افراد در آن کار می کنند و تجربه یکپارچه خرید را ارائه می دهند.

 

 

0 نظر 0
پست قبلی
فروشگاه ساز چیست؟ چگونه فروشگاه آنلاین داشته باشیم؟
پست بعدی
6 دلیل برای اینکه نباید از Google AMP در وبسایت فروشگاهی استفاده شود

لطفا یک نظر درج نمایید لغو پاسخ

اطلاعات ایمیل و مشخصات و وب سایت من را برای مراجعه بدی در مرورگر ذخیره کن

مطالب مرتبط

کند شدن سرعت سایت وردپرس در محدودیت اینترنت...

30 آبان 1401

طراحی سایت فروشگاهی

14 آبان 1401

4 راهکار مفید برای تبدیل کسب و کار...

30 شهریور 1401

تمام نکاتی که نیاز است درباره تبدیل اینستاگرام...

28 شهریور 1401

اهمیت اولویت موبایل در طراحی فروشگاه اینترنتی چیست؟

26 شهریور 1401

چند باور غلط درباره تاثیر محتوای تکراری بر...

22 شهریور 1401

با ما در ارتباط باشید

Instagram Rss

آخرین مطالب

  • سایت یا اینستاگرام

    14 آذر 1401
  • کند شدن سرعت سایت وردپرس در محدودیت اینترنت و راه های پیشنهادی

    30 آبان 1401
  • طراحی سایت فروشگاهی

    14 آبان 1401
  • 4 راهکار مفید برای تبدیل کسب و کار سنتی به آنلاین

    30 شهریور 1401
  • تمام نکاتی که نیاز است درباره تبدیل اینستاگرام به فروشگاه اینترنتی بدانید

    28 شهریور 1401

دسته‌ها

  • آموزش رایگان تخصصی (8)
  • آموزش سئو (4)
  • آموزش سئو اپن کارت (1)
  • آموزش های رایگان عمومی (14)
  • آموزش‌های اپن کارت (10)
  • آموزش‌های عمومی سئو (8)
  • اخبار عمومی (18)
  • اخبار و اطلاعیه های جدید (18)
  • دسته‌بندی نشده (2)
  • راهنمای جامع اپن کارت 3 (39)
  • منوی افزونه‌ها (5)
  • منوی تبلیغات و بازاریابی (3)
  • منوی سیستم (4)
  • منوی طراحی (5)
  • منوی فروش (4)
  • منوی کاتالوگ (10)
  • منوی گزارش‌ها (3)
  • منوی مشتریان (4)

درباره اپن کارت فارسی

اپن کارت فارسی که اکنون با نام شرکتی مهندسی داده پردازان سپنتا مهر در حال فعالیت است از سال 1390 به صورت جدی کار خود را آغاز نمود و در فازهای اولیه به بررسی کلیه سیستم های منتشر شده اپن کارت پرداخت.

اپن کارت را در اینستاگرام دنبال کنید

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی سایت اپن کارت
  • خرید پکیج‌های فروشگاهی اپن کارت
  • راهنمای جامع اپن کارت فارسی 3
  • تماس با ما

مطالب محبوب

  • سایت یا اینستاگرام
  • کند شدن سرعت سایت وردپرس در محدودیت اینترنت و راه های پیشنهادی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • 4 راهکار مفید برای تبدیل کسب و کار سنتی به آنلاین
  • تمام نکاتی که نیاز است درباره تبدیل اینستاگرام به فروشگاه اینترنتی بدانید

تمامی حقوق برای اپن کارت محفوظ است

بلاگ اپن کارت فارسی
  • خانه
  • آموزش‌های اپن کارت
    • آموزش اپن کارت 3
    • آموزش های رایگان عمومی
    • آموزش رایگان تخصصی
  • دانشنامه
    • راهنمای جامع اپن کارت 3
      • پیشخوان
      • منوی کاتالوگ
      • منوی افزونه‌ها
      • منوی طراحی
      • منوی فروش
      • منوی مشتریان
      • منوی تبلیغات و بازاریابی
      • منوی سیستم
      • منوی گزارش‌ها
  • آموزش سئو
    • آموزش‌های عمومی سئو
    • آموزش سئو اپن کارت
  • افزونه‌های جدید
    • افزونه‌های اپن کارت 3
  • اخبار و اطلاعیه های جدید
    • اخبار عمومی
    • اخبار اپن کارت 3